Nechci žít celý život zavřená v kleci ...

Červen 2011

Krásné prázdniny !

29. června 2011 v 16:13 | Anabelle |  Daily routine
Néééé!!! :) Napsala jsem dlouuuhej článek a ono se mi to smazalo?!!!!! grrrr. No co ...tak už jen stručně... O prázdninách tu bohužel nebudu, takže tu nečekejte žadný články. Budu si užívat na několika místech a moc se těším :-)

Tithen: 65kg
Domína: 40,2kg
Effie: 46,9kg
WLT bude tím pádem také pozastaveno.Mrzí mě, že se tro nerozjelo víc, ale prostě jsem na to neměla tolik času :(

Užívejte si prázdniny!!! Píšu už dneska, protože pro mě dneska škola skončila a jedu pryč ;)
:-****** papapapapa a já letíím :)

21. června Tvoje Ana

21. června 2011 v 19:39 | Anabelle |  Pro-ana
Drahá Anabelle,
jsem z tebe upřímně zklamaná. Ne, jsem z tebe přímo znechucená! To co jsi dnes snědla bylo odporné! Jak do sebe může někdo narvat tolik pečiva? Jak se někdo může tak přecpat? Já to s tebou myslela dobře, ale ty si prostě chceš šlapat po štěstí..... Důvěřovala jsem ti a ty mě takhle zklameš!
Protože vidím, že jsi ze sebe stejně zklamaná jako já, dávám ti dnes poslední šanci vše napravit. Vím, že jsi se vždy snažila být vzorná...tak to nepokaž! Do konce roku máš ještě trochu času, když se do toho teď dáš všechno může být jinak! Věřím ti!
Tvoje Ana (tvé svědomí)

Tak takhle nějak se teď cítím! Omlouvám se, ale nejspíš se tu pár dní neukážu a budu na sobě pracovat!!!

Děkuju všem mým miláčkům, kteří mi poslali aktuální váhu!!!! :-*

Anett - 51,9kg - last 53kg
Domčus - 52,7kg - last 53,6kg
Domína - 41kg - last 41kg
Effie - 47,7kg - last 48,5kg
Lea - 51,4kg - last 52kg
Whalie - 64,1kg - last 63,5kg
Robie - omluvena
Tithen - omluvena

Někdy udělám normállní tabulku, teď jdu cvičit a zničit se!!!!!
Vaše utrápená Anabelle


Cvičení na břicho

19. června 2011 v 10:12 | Anabell-Katelyn |  Cvičení
Břišní svaly patří ke skupině svalů s velkou tendencí ochabovat. Proto je dobré je pravidelně procvičovat. Existuje nespočet variant cviků. My si ukážeme sérii 3 cviků. Každý protáhne jednu partii - šikmé svaly, přímé svaly břišní a spodní část břicha. Cvičení nevyžaduje žádné pomůcky a zabere minimum času ...



Taylor Momsen

19. června 2011 v 10:04 | Anabelle |  Models thinspo

Tumblr_lhwt0u3ci71qdq1mko1_500_large


BIO Psyllium

19. června 2011 v 10:04 | Anabell-Katelyn |  *Tips and tricks*

Psyllium BIO (indická vláknina)

BIO Psyllium zn. Psyllicol bylo vypěstováno v Indii podle zásad ekologického zemědělství. Při jeho zpracování nebylo použito chemických prostředků pro hubení plevelů a hmyzu a pro dopravu nebylo ošetřováno chemickou sanací ani ozářením. Díky tomu v něm nejsou obsaženy žádné zbytky chemických postřiků a hnojiv. BIO Psyllium také není dodatečně upravováno žádnými přídatnými látkami, syntetickými aromaty či barvivy.

16.denní dieta

19. června 2011 v 10:04 | Anabell-Katelyn |  Diets ♥
1.den:

Snídaně: 1 jablko
Sváča: 1 pomeranč
Obídek: 1 nízkotučný jogurt
Véča: 200g salátové okurky


Zelený čaj

19. června 2011 v 7:39 | Anabelle |  Zdravá Výživa
Mnoho lidí si pod pojmem "čaj" představí šálek černého čaje - ten ovšem existuje pouze tři století. Pravým původním čajem je zelený čaj, který při svém zpracování neprochází fermentací a zachovává si tak své účinné látky. Čajové lístky jsou pouze tepelně ošetřeny, aby později docházelo k jejich oxidaci. Zelený čaj ovšem časem ztrácí na kvalitě a chuti, a proto jej nelze skladovat tak dlouho jako černý čaj.
Sypaný zelený čaj je populární zejména v původních čajových zemích jako Čína, Japonsko či Korea, kde je taky nejrozšířenější. Do Evropy, kde se tradičně konzumuje černý čaj, začal pronikat zelený čaj teprve nedávno. Do České republiky zejména v devadesátých letech, kdy vznikala spousta čajoven jako hub po dešti.

Bílý čaj

19. června 2011 v 7:34 | Anabelle |  Zdravá Výživa
Bílý čaj má zlatavý nálev a jemné nasládlé aroma. Bílý čaj se dříve označoval jako čaj císařů, protože byl tak vzácný, že si jej běžný člověk nemohl dovolit. Bílý čaj se totiž zpracovává z mladých a ještě nerozinutých čajových lístků. Ty se mohou sbírat jen během krátkého období roku a bílý čaj se tak prakticky stává nepřirozenějším a "nejčistším" čajem. V dnešní době není ale bílý čaj nic neobvyklého; najdete ho téměř v každé čajovně a už dávno není pro širší veřejnost pojmem neznámým.

Doby louhování čaje

19. června 2011 v 7:29 | Anabelle |  Zdravá Výživa
O tom, jak dlouho by se měly louhovat jednotlivé druhy čajů, by se daly popsat stohy papíru, ovšem zde se vám pokusím do přehledné tabulky napsat alespoň základní pravidla a údaje o tom, jak dlouho louhovat čaj.
Pár důležitých pravidel o louhování čaje pro začátek:
  • Bílé a zelené čaje nikdy nelouhujeme ve vařící vodě, pokud bychom tyto čaje přelili právě uvařenou vodou, můžeme je louhovat už jak dlouho chceme, jejich chuť ale patrně už zůstane trpká a nepříjemná.
  • Důležité je množství čaje v poměru k množství vody, ovšem zde víc než kdy jindy záleží na preferencích každého milovníka čaje. Pravidlem je, že pokud použijeme větší množství čaje, dostaneme aromatičtější, ale také chuťově výraznější nápoj. U každého druhu čaje se přitom se zvýšením jeho dávky zvyrazňuje jiná chuťová složka, je tedy třeba vyzkoušet váše vlastní chuťové buňky.
  • Kterýkoliv kvalitní čaj je vhodné na louhování "připravit". Chuťový zážitek z čaje totiž výrazně zlepšíme, pokud sušené čajové lístky nejdříve trochu navlhčíme a tím podpoříme jejich schopnost vydat ze sebe plné aroma. To nejlépe provedeme tak, že čajovou konvici propláchneme horkou vodou, kterou vylijeme a posléze do ní nasypeme připravený čaj. Lístky trochu zvlhnou horkou párou, která se v konvici uchová a po minutě takovéto parní lázně je můžeme bez obav zalít vodou.

Historie čaje

19. června 2011 v 7:26 | Anabelle |  Zdravá Výživa
Jak už to u mnohých věcí bývá, čaj byl objeven podle staré legendy zcela náhodně. Stalo se tak už před 4. tisíci lety, tedy asi ve stejném období, kdy vznikalo v oblasti Mezopotámie klínové písmo. Přestože je historie čaje dlouhá, do Evropy se dostal až v novověku. Mnoho Evropanů si pod pojmem "čaj" představí pouze konzumní zboží, krabičku čajových pytlíků koupenou v supermarketu. Čaj však není obyčejný nápoj, čaj je rituál…

19. června 2011

19. června 2011 v 0:41 | Anabelle |  Daily routine
Tak jsem přidala spoustu keců a poučných věcí :D Nějak jsem se v tom probírala, tak jsem to sem rovnou dala, když mám čas;) Ale už musím hodnem spát, zítra vstávám bzo a mám nabitý program ;)!
Přeji do (už dnešního) dne HODNĚ ÚSPĚCHŮ!!
pro WLT- posílejte posílejte ;) Vy víte co!
Ještě jsem si vzpomněla. Holky, momentálně nenábírám "nové členky" do WLT, páč sem to tento týden moc nezvládala, a je nás už moc ale pokud se něco změní tak to sem určitě napíšu ;)
papa a dobrou :-**

Tukožroutské polévka

19. června 2011 v 0:33 | Anabelle |  Cooking.Recepty
Patří mezi nevědecké teorie, které mají vést k redukci váhy. Podle této teorie je zelí ideální potravinou pro hubnutí. Obsahuje balastní látky (tím je míněna vláknina), nasytí a brání pocitu hladu. Účinně prý nastartuje látkovou výměnu. Jedná se o krátkodobou dietu. Při této dietě musíte z jídelníčku zcela vyřadit chléb a bílé pečivo, slazené nápoje, alkohol, tučné maso, luštěniny. Polévka sestává z bílého zelí, cibule, papriky, rajčat, česneku, řapíkatého celeru, petrželky, soli a pepře.

Polévka by se měla jíst každý den, v jakémkoli množství. První den k polévce během dne ovoce, druhý den se smí jeden brambor, třetí den ovoce, čtvrtý den 3 banány a 2 sklenice nízkotučného mléka, pátý den 200-300 g vařeného hovězího masa, šestý den 2 hovězí steaky a sedmý den 150 g rýže natural.

Pozitiva:
Řada lidí možná sní za týden diety více zeleniny než za celý svůj dosavadní život. Dieta dodává hodně vlákniny, vitaminu C a dalších antioxidantů zastoupených v zelenině.

Negativa:
V dietě převažují sacharidy nad bílkovinami. Bílkovin a vápníku je velmi málo. Efekt je dán silným odvodněním organismu. Významné zastoupení nadýmavé zeleniny znemožňuje účast na společenských akcích. Po skončení diety je jo-jo efekt téměř zaručen. Není možno aplikovat déle než týden, poté by docházelo k úbytku svalové hmoty.

Mestné kyseliny

19. června 2011 v 0:30 | Anabelle |  Zdravá Výživa

Mastné kyseliny

jsou vyšší karboxylové kyseliny, které mají minimálně osm atomů uhlíku. Spolu s glycerolem tvoří tuky (lipidy).
Mastné kyseliny se rozdělují na dvě základní skupiny:
  • nasycené mastné kyseliny
  • nenasycené mastné kyseliny

Lecitin

19. června 2011 v 0:26 | Anabelle |  Zdravá Výživa
patří mezi fosfolipidy, zlepšuje psychickou výkonnost (paměť, soustředění) a je součástí opatření ke zvládnutí projevů stresu. Pomáhá udržovat hladinu krevních tuků v normě.

Lecitin se vyskytuje v sóje a některých sójových produktech nebo v potravinách obohacených lecitinem. Lecitin lze dlouhodobě užívat ve formě doplňku.

Glykemický index

18. června 2011 v 23:38 | Anabelle |  Zdravá Výživa
Týká se výhradně potravin obsahujících sacharidy (v množství vyšším než 5 g/100g) a je naměřenou hodnotou. Udává schopnost dané potraviny zvýšit hladinu krevního cukru po jídle. Mohutné zvýšení krevního cukru vede k vyplavení přebytku inzulínu, jež značnou část energie přetváří na nechtěné tukové zásoby zejména v rizikové oblasti pasu. Tento jev, který se nazývá též zvýšená postprandiální glykemie, má podle nejnovějších výzkumů i toxický vliv na buňky tvořící výstelku cév, vede tedy přes jejich opakované poškozování až ke vzniku aterosklerózy. Doporučuje se tedy preferovat potraviny s nižším glykemickým indexem.

Bílkoviny (proteiny)

18. června 2011 v 23:36 | Anabelle |  Zdravá Výživa
patří mezi makronutrienty spolu se sacharidy a tuky. Pro výživu člověka jsou naprosto nutné a nenahraditelné. Bez nich by nebyla možná stavba a obnova tkání ani tvorba bílkovin s určitou funkcí v organismu (enzymy nebo bílkoviny krevní plasmy, nukleové kyseliny a další).V případě, kdy organismus nemá jinou možnost, využije bílkoviny i na pokrytí potřeb energie. Bílkoviny se musí rozštěpit v několika fázích až na nejmenší stavební prvky, kterými jsou aminokyseliny. Teprve potom jsou využitelné.

Skladba a množství aminokyselin, které si tělo nedokáže samo vytvořit (esenciální aminokyseliny) jsou kritériem, podle něhož se posuzuje kvalita bílkovinných zdrojů. Nejhodotnější bílkovinou je vaječný protein, následují další živočišné bílkoviny. I rostlinné bílkoviny lze mezi sebou kombinovat tak, že výsledkem je kompletní spektrum nepostradatelných aminokyselin. Optimální situace nastává tehdy, když člověk kombinuje ve stravě jak rostlinné, tak živočišné zdroje bílkovin.

Energetická hodnota 1 g čisté bílkoviny bez ohledu na její původ je 17 kJ.


Vegetariánství

18. června 2011 v 23:34 | Anabelle |  Články
Vegetariánství (starší český název vegetářství) je způsob stravování, který zakazuje konzumaci některých živočišných produktů. Obecně lze říci, že vegetarián je člověk, který nejí maso (včetně ryb a mořských plodů). Dá se však rozlišit mnoho druhů vegetariánství, z nichž nejtypičtějším je odmítání všech produktů, při jejichž výrobě bylo zvíře usmrceno (jatečné produkty - například maso, sádlo, želatina nebo syřidlo z telecích žaludků; kaviár apod.). Naopak přísnější typ vegetariánství - způsob stravování nazývaný veganství z jídelníčku vylučuje veškeré produkty živočišného původu, takže například i mléčné výrobky, vejce a med.

Někteří vegetariáni odmítají také potraviny, které sice nemusí obsahovat živočišné produkty, ale při jejichž výrobě byly živočišné produkty použity (například některé druhy alkoholových nápojů, které byly čistěny vyzím klihem nebo rozdrcenými schránkami korýšů; cukr (především z cukrové třtiny) bělený kostním uhlím apod.). Někteří vegetariáni, kteří běžně vejce jedí, mohou odmítat oplozená vejce a/nebo nakupovat pouze bio-vejce.

Často je vegetariánství považováno za životní styl, jehož stoupenci se snaží žít zdravě i v jiných oblastech, než je stravování, a proto například nekouří, a kteří se mimo jiné vyznačují i tím, že odmítají některé typy oblečení, při jejichž výrobě bylo zvíře zabito, jako například kůži, kožešinu nebo hedvábí. Někteří vegané odmítají i další oblečení živočišného původu jako je například vlna. Kromě oblečení se vegetariáni často vyhýbají například používání peří, slonoviny, perel a šelaku. (viz Živočišný produkt) Dalším fenoménem, který se mezi vegetariány hojně vyskytuje, je i odmítání kosmetiky testované na zvířatech, nenavštěvování některých cirkusů a zákaz dalších aktivit spojených s omezováním práv zvířat. Ekonomicky se tedy může jednat o více nebo méně přísný bojkot produktů a služeb, které přímo zapříčiňují zabíjení zvířat nebo jejich zneužívání.

Existuje mnoho důvodů, kvůli kterým lidé volí vegetariánství, a mezi ně patří například zdravotní, etické, náboženské, environmentální, ekonomické, psychologické, kulturní nebo sociální.

dále čtěte zde.