Nechci žít celý život zavřená v kleci ...

Květen 2011

Go to the First Week

31. května 2011 v 12:21 | Anabelle |  Weight loss Team
- UPRAVENO A DOPLNĚNO -

Takže vám se dávám naši společnou tabulku ;) Bohužel mi stále nenapsala Ange a Effie. Holky já se omlouvám, ale už jsem to sem prostě musela dát. Tak mi napište, jestli se na další týdny zapojíte. Pokud ne, tak vás asi vymažu.
Nějaké aktuality jsem vám už psala v minulém článku a tak ani moc na srdci nemám.:-*
Tak rychle do toho! Jdeme na první společný týden ;)


WLT- posunuto na zítra

30. května 2011 v 19:56 | Anabelle |  Weight loss Team
Omlouvám se, ale dnes vám "naše společné postupy" ještě neukážu. Jsem moc ráda, že jste mi poslaly váhy, ale bohužel ješě stále od tří slečen nic nepřišlo, tak jsem se rozhodla, že teda počkám a zveřejním to (pokusím se už zítra ráno) ať s jejich váhami nebo bez nich :)

Taky jsem se chtěla omluvit slečnáím, které jsem zapomněla do WLT zařadit, tak snad už je to v pořádku. Taky doufám, že tam zítra nebudou žádné chyby. To víte, je o hodně čísel ;) A rozhodla jsem se, že se bude uvádět Start weight ta úplně na začátku vašeho snažení (pokud jste už něco zhubly a ne až tu váhu, se kterou jste se "přihlásily" :)

p.s. Ještě bych chtěla poprosit, jestli by ste se mohly vždy na konci vašeho e-mailu podepsat- napsat vaši přezdívku, protože, jak máte třeba jiné e-maily tak se v tom někdy dlouho hrabu :D

Mám vás ráda
Anabelle

Dear WLT !

27. května 2011 v 23:00 | Anabelle |  Weight loss Team
Zdravím zlatíčka:)
Takže bych od vás chtěla, aby jste mi poslaly na mail vaši aktuální váhu (kdo nemá tak aspoň míru). Včera jsem ještě přidávala nějaké slečny, takže pokud mi ještě někdo napsal potom a já ho nepřidala tak se omlouvám a až bude čas tak to určitě napravím - a pokud jste mi psaly a ještě tu nejste, tak mi stejně napiště tu váhu a já to tam přidám ;)
A k tomu mi krátce napiště jestli bylo něco co se vám v týdnu opravdu povedlo či naopak;)
A nezapomeňte ... budu udělovat první -možná tři- místa ;)

Tak prosím posílejte posílejte (nejpozději do pondělí dopoledne- večer už na to nebudu mít moc času:(:)

p.s. myslím, že prozatím budu pomalu ukončovat přihlašování do WLT Teamu., protože je nás opravdu dost a já se bojím abych to aspoň jakžtakž zvládála :) Takže pozor pozor. Přihlašování asi -proozatím- definitivně ukončím V PONDĚLÍ!

papa dobrou noc a krásný víkend :-*

25. a 26. května

26. května 2011 v 14:15 | Anabelle |  Daily routine
Zlatíčka, byla jsem moc překvapená, že jste tolik psaly na mou první otázku:) Jsem ráda a doufám, že vám se to taky líbí:) Kdybyste chtěly položit nějakou otázku, tak mi ji klidně napište a já ji sem určitě dám;)
Jinak jsem si koupila šmakouna, tak se těším až ho vyzkouším! Taky vám sem přidávám včerejší a dnešní jídelníček:) Včera jsem byla se svým dnem spokojená, možná až na ty bebe, ty jsem mohla nahradit něčím lepším. Doufám, že dnešek nebudezas o tolik horší, ikdyž zatím nevim nevim...

Ještě se vám musím pochlubit:) Včera večer jsem měla 59,6kg a dneska ráno 58,7kg. Z dnešní váhy jsem byla úplně nadšená, protože jsem to vůbec nečekala:)


Středa 25.5.
Snídaně: trochu jahod+3 malé meruňky
Svačina: ovoce (ananas, jahody, kiwi)
Oběd: několik hranatých bebe sušenek (ty zelený:)
Svačina: zelenina (rajčátka, salát,paprika)
Večeře: nic
Čtvrtek 26.5.
Snídaně: ovoce + kaše bona vita z pytlíku (natural)
Svačina: ovoce (opět jahody, ananas, kiwi)
Oběd: bio "tvaroh s jogurtem" Matylda od Milko = 125kcal
Svačina: bude zeleninka ;)
Večeře: opět doufám že nic, ale v nejhorším případě snad jen cuketová polévka:)

K pití mám většinou vodu s citronem, zelený čaj a nebo jen vodu samotnou:)
Jak se vám daří?
P.S. omlouvám se těm, kteří mi nedávno poslaly přihlášku do WLT,ale zatím jsem neměla čas vás tam dopsat. Snad dneska večer ;) papa

First Question

25. května 2011 v 20:12 | Anabelle |  Weight loss Team
Napadlo mě, že bych sem třeba každý týden mohla napsat otázku a vy byste mi na ni napsaly svůj názor:) Myslím si,že to bude pro nás všechny užitečné vidět, co si o tom všem myslí i ostatní a třeba to bude i taková pomoc, zjistíme, jestli jsme se v něčem nemýlily a jeslti by to nebylo lepší obráceně:)

Těším se na vaše názory:) Hlavně WLT:-* Ale určitě i všech ostatních;)

První otázka je: Jaký máte názor na snídaně? Hodně z vás mi psalo, že by se chtělo vyhnout kalorickým snídaním. Zajímalo by mě, jestli si myslíte, že je to problém, nebo vydatnější snídaně neuškodí? ? ? ;)
Můj názor: Myslím, že kalorická snídaně nevadí. Ovšem pokud se neomezujete na vodu vzdych:) Můj názor je, že je snídaně opravdu důležitá. Právě ona vás přece ráno "nastartuje, pomáhá vím přečkat celý den, ať už prosezený v lavici nebo "prosportovaný". Mě se zrovna týká ten druhý případ a proto bych se už bez snídaně asi neobešla (idkyž před pár lety bych určitě mluvila jinak:)

Jídelníček na zítřek 24.5.

23. května 2011 v 21:00 | Anabelle |  Daily routine

Snídaně (6:00): střední jablíčko + zelený čaj + voda s citronem
Svačina (10:00): ovoce + půlka cottage
Oběd (13:00): půlka cottage
Svačina (16:00): zelenina + 4 bebe čtverečky
Večeře (19:00): Zeleninový salát
Co myslíte zlata? Je to dobré, nebo bych to měla ještě nějak upravit? :) :-*

Weight loss Team - Members

22. května 2011 v 22:00 | Anabelle |  Weight loss Team
Tak jsem udělala takové vizitky každého člena WLT :)
Kdyby tam byla nějaká chyba, tak se omlouvám a napište mi to prosím ;)


Weight loss Team

22. května 2011 v 11:10 | Anabelle |  Weight loss Team
Míláčkové,

řekla jsem si, že vás informuji o našich začátcích s WLT (Weight-loss Team) :)
:) E-mail mi zatím poslaly dvě slečny (Robie- tu bych chtěla zároveň poprosit, jestli by mi neposlala buď na mail, nebo sem do komentářů, jestli má web- že bych ho sem rovnou doplnila:) a Domčus/ http://domalaja.blog.cz/ )
Moc vám děkuju holky a zároveň bych chtěla poprosit ostatní, jestli by zatím aspoň potvrdily svou účast (nebo neúčast) - chápu, že na to třeba momentálně nemáte čas, ale byla bych ráda kdyby ste mi údaje poslaly nejlépe během dneška, nebo v nejhorším případě do zítřka.
Můj plán byl totiž takový, že by se v nejbližší době opravdu začlo. :)


A ještě takový menší dotaz, který třeba pomůže i jiným slečnám, co chtějí zhubnout ;-P
Napadlo mě, jestli byste mi nenapsaly nějaké ty tipy na písničky, při kterých se dobře běhá nebo cvičí. Já jich sice pár mám, ale chtěla bych ten seznam už trochu pozměnit :)

Weight loss table

19. května 2011 v 22:06 | Anabelle |  Weight loss Team
Takže....:)
Nedávno jsem vám psala o mém nápadu a byla jsem překvapena, že se vás nakonec ozvalo celkem dost. A jsem za to ráda (neslibuji, že se to povede) ale budu se snažit můj nápad zrealizovat:)

Nejdříve budu asi potřebovat pár údajů, které mi pošlete na mail: ana-belle@seznam.cz
...celý článek...

Dietní den

19. května 2011 v 21:33 | Anabelle |  Zdravá Výživa

Dietní snídaně

Snídaně je základ správného dne a u hubnutí to platí obzvlášť. Snídat by se mělo, i když zrovna nemáte hlad, protože správná snídaně dodá tělo dostatek živin a energie. Tělo tak nemusí je na nouzový režim a šetřit energií.
Pokud si myslíte, že vynecháním snídaně, budete hubnout, tak jste na omylu. Zbrzdí se vám metabolismus a tělo bude strádat.
Snídaně by měla tvořit 20 - 25% denního příjmu energie a u dietní snídaně to platí také. Snídaně by vás měla dostatečně zasytit do dalšího jídla.

Vláknina v potravinách

19. května 2011 v 21:25 | Anabelle
Možná už jste se také setkaly s informací, že Česká republika je na předních místech v mezinárodních žebříčcích, které monitorují výskyt rakoviny tlustého střeva. Tato smutná informace by měla každého z nás přivést k zamyšlení, proč tomu tak je. Jedním z důvodu je mimo jiné nízký přísun vlákniny do našeho organismu. V tomto článku se tedy dozvíte v jakých potravinách se vláknina nachází a k čemu je pro naše tělo tak důležitá.
Bookmarking: Kliknutím na ikony můžete doporučit článek dalším lidem.

Co je to vláknina?

Vláknina je složený cukr rostlinného původu, který se však na rozdíl od cukrů chová při metabolismu naprosto odlišně - nedodává tělu téměř žádnou energii.

Bílkoviny v potravinách

19. května 2011 v 21:19 | Anabelle |  *Tips and tricks*
Bílkoviny jsou základní součástí potravin. Bez bílkovin by nebyl život, protože všechny enzymy, protilátky a mnoho hormonů je tvořeno z bílkovin. Také svaly jsou z nich tvořeny. Aminokyseliny jsou základní stavební jednotkou bílkovin. Bílkoviny jsou také nosiči živin, kyslíku a odpadních látek v našem těle. Jeden gram bílkoviny obsahuje 4 kcal/17KJ. A v jakých potravinách bílkoviny najdeme?

16. května 2011

16. května 2011 v 22:55 | Anabelle |  Daily routine
Zítra je úplněk milé dámy, tkaže se nezapomeňte krotit v jídle:-* Určitě se vám to vrátí v podobě "lehce" shozeného kilča :-*

Jinak jak jsem vám minule psala o tom "projectu" co mě napadl. Zatím na to kladně odpovědělo sice jen pár lidí, ale ani to jsem nečekala a tak zkusím něco vymyslet (pokud budete mít nějaké nápady, tak sem s nimi:) a určitě budu ráda, když se ještě někdo připojí! :)

Jinak škola je teď dost těžká, konec roku, písemky, zkoušky- těším se až to bude za mnou!
A vám zlatíčka přeji hodně motivace a síly vydržet a nevzdát se (my vyhrajeme!)

Anabelle :-*
Tumblr_l2wjemj2k41qbk3yjo1_500_large

11. května 2011

11. května 2011 v 22:13 | Anabelle |  Daily routine
Čaute zlatíčka,
dostala jsem nápad:) Teda už mě to napadá delší dobu, ale nevím jestli byste se někdo připojily:) A právě včera jsem viděla na nějakém anglickém hubnoucím blogu (nebo co to bylo) že si slečny, co chtěli zhubnout si vytvořily skupiny (bylo jich hodně a měli je různě pojmenovaný:). Třeba každý týden tam zapisovali změny na váze a v cm. Byla to taková soutěž-nesoutěž, ale přišlo mi to dobré motivování, takže pokud byste měly zájem (aspoň pár:) tak bychom mohly společně něco takového udělat:)
Určitě napiště co si o tom myslíte:-*

8. května 2011

8. května 2011 v 10:49 | Anabelle |  Daily routine
Zdravím Vás zlatíčka :-*

Včera jsem měla pernej den:) Teda ne celý, ale přece. Rozhodla jsem se, že si uklidím místa v mém pokoji, která jsem už dlouho neuklízela (takže to bylo velmi namáhavé:D). Ale nakonec jsem to ve zdraví přežila;)
Po "tmavém období" o kterém jsem vám psala, to vypadá, že přichází "období světlé" na které jsem dlouho čekala. A aby jsem žila lépe a zdravěji, rozhodla jsem se pro pár kroků, které už několik dní úspěšně doržuji a dokonce je "mám ráda" :D Tak například pro ukázku jsem se rozhodla, že budu chodit po schodech místo jezdit výtahem (jen tak pro představu bydlím v té "vyšší části" paneláku:) a nebo se každy den sprchuji nejdříve normálně pod teplejší vodou a potom to přepnu na studenou s prudkým proudem a otužuji se :D Už mi ta studená ani nevadí a cítím se potom daleko líp:)
2975626057_1_11_tkaiewxm_large

A co vy? Jak se vám daří? Jak se máte? Sledujete MS v hokeji?:D