Nechci žít celý život zavřená v kleci ...

Srpen 2008

Courage - Superchick

15. srpna 2008 v 17:38 | Next!nka |  ♪Music,Video ...♫
text↓
celý článek!!

Citáty a motta

15. srpna 2008 v 17:00 | Next!nka |  *Tips and tricks*
Někdy se cítíte unavení a slabí. Když jste slabí, chtěli byste to prostě vzdát. Ale musíte v sobě hledat, najít tu vnitřní sílu a prostě to ze sebe dostat a získat zpět vaši motivaci, nesmíte být "ten, kdo utíká", ať se děje cokoliv.
Tohle není dieta, ale životní styl.
Hubená je pěkná, ale hubenější je perfektní.
Thin je in.

Proč nesníst tu sušenku co leží na stole?

15. srpna 2008 v 16:59 | Next!nka |  *Tips and tricks*
  • protože ona chce, abyste ji snědli
  • protože je příšerně kalorická
  • protože ani Victoria (Nicole, MK atd.) by ji nesnědla
  • protože když sníte tuto, sníte i další
  • protože vám nedovolí vzít si krásné oblečení (skinny jeans, uplé triko, přiléhavé šaty...)
  • protože jste ušli dlouhou cestu na to, abyste dostávaly rozkazy od sušenky
  • protože když zavřu oči, vidím krásně hubenou postavu, kterou mít nebudu, pokud tohle sním
  • protože jablko je zdravější
  • protože obsahuje prázdné kalorie,jediné, co vám po ní zůstane je tuk na stehnech
  • protože za to nestojí

Náramky

15. srpna 2008 v 16:57 | Next!nka |  *Tips and tricks*
Pro ty, kteří zastávají naše komunity ,kdo si myslí, že ANA není nemoc, ale ŽIVOTNÍ STYL.
Noste červený náramek, jako důkaz vašeho přesvědčení. Náramek může mít jakýkoliv tvar, materiál. Hlavně, ať se vám líbí.Mě jeden čas hrozně moc pomáhal,vždycky když sem měla chuť k jídlu koukla sem se na něj a věděla,že nesmím jíst.Pak sem ho ale ztratila.A teď sem si s kamarádkou koupila stejný korálkový a nosím ho pořád.
PRO-ANA: červený náramek
PRO-MIA: fialový náramek
Sebepoškozování: modrý náramek
Vyléčení: bílý náramek

Pamatuješ si? ...

15. srpna 2008 v 16:54 | Next!nka |  *Tips and tricks*
Pamatuješ si...

...svůj první krok?
...svého prvního kamaráda?
...první přečtenou knížku?
...kdy jsi poprvé hrála basket, šla na tancování nebo měla na sobě plavky?
...jak jsi odcházela ze základky a šla na střední?...jak jsi nikdy nedokázala odejít od matky


Pamatuješ si...

...kdy se ti poprvé někdo smál a tys pochopila co to vlastně znamenalo?
...kdy ses poprvé prohlížela v zrcadle svoje tělo a ohmatávala "špeky"?
...kdy jsi brečela do vyčerpání protože jsi vypadala příšerně?
...kdy jsi poprvé uběhla mili (kilometr) a udělala 100 sedu lehu?
...kdy ti někdo poprvé pochválil tvůj úbytek na váze?
...první jídlo které jsi nesnědla?
...kdy jsi poprvé zhubla do menši velikosti?
...kdy ses poprvé podívala do zrcadla a už jsi neviděla sebe?
...kdy se ti poprvé na chvíli zatmělo před očima když jsi vstala?
...kdy jsi poprvé cítila svoje kosti a projížděla prsty po žebrech?
...kdy jsi poprvé ztratila kontrolu a jak tě pak bolelo v krku?
...kdy se ti poprvé postavili tvé přátele a jak jsi brečela?


Pamatuješ si...

...jak jsi jim lhala?
...jak ses snažila schovat, odtáhnout se ode všech?
...svět rychle kroužící kolem tebe a sebe tak osamělou, vylekanou a unavenou?
...otázky které jsi měla?
…kdy jsi mela naposled menstruaci?
...kdy se to všechno provalilo a tvoje rodina tě poslala k lékaři?
...jak ti říkali že s tím musíš přestat?
...jak se ti chtělo brečet, ale už jsi nemohla?
...bolest kterou teď cítíš když víš ze se nic nezměnilo?

Za 24 hodin štíhlejší?

15. srpna 2008 v 14:45 | Next!nka |  *Tips and tricks*
Rychlá pomoc, když večer potřebujete vypadat skvěle ...

Ana2

15. srpna 2008 v 14:43 | Next!nka |  *Tips and tricks*
  1. jez nesolené ořechy
  2. žvýkej žvýkačky
  3. udržuj se zaneprázdněná
  4. přeskakuj zbytečné svačiny
  5. žvýkej každé sousto 30x
  6. jez nízkokalorické a netučné jídlo
  7. nikdy nejez nic většího než je tvá pěst
  8. každou hodinu vypij sklenici vody
  9. jestli máš bolesti z hladu, schoulíš se v kouli
  10. horká voda tě zahřeje a zaplní
  11. vyber si mezi obědem a večeří nikdy nejez oboje
  12. mít větrové bonbóny, snižují pocit hladu
  13. veď si záznamy kolik kalorii sníš každý den
  14. pevné ne mělké věci, vzít do pusy požvýkat a vyplivnout ven
  15. musíš jíst pomalu a v klidu abys byla schopna rozeznat že už nemáš hlad
  16. vyhni se uždibování, nevypadá to ale kalorie se z nich sečítají
  17. nos lesk na rty vždy když budeš mít na něco chuť nanes si jej
  18. ledové kostky. Když je rozkoušeš tak i zaplní
  19. jez nízkokalorické věci jako nízkotučný puding, salát nebo polévka
  20. jez víc ovoce a zeleniny. Ale vyhni se zálivkám.
  21. zacvič si po jídle urychluje to spalování kalorií
  22. dívej se jak jí tlustí lidé přejde tě pak chuť.
  23. važ se večer se šaty a ráno nahá
  24. každé sousto zapíjej, a pokládej příbor po každém soustu
  25. čisti si zuby pořád když máš hlad a hlavně po jídle
  26. pokud dostaneš hlad počítej do 100 ale pozvolně
  27. jez nadýchané jídlo, zaplníš se a přitom toho tolik nesníš
  28. kořeněná zvednou výměnu vašich látek a tudíž spálíš víc kalorií
  29. dej si před výrobkem z mouky 2 lžíce octa pomůže to strávit tuk
  30. jez venku malé jídla zrychlí to spalování
  31. před jídlem vypít velkou sklenici vody
  32. vyhýbej se kuchyni a už vůbec neotvírej ledničku nebo skrýše s jídlem. Jen pokud nemáte opravdu důležitý důvod nebo z donucení druhých
  33. pokud dostaneš opravdu velký hlad(žravou) jdi se projít čerství vzduch ti pomůže přestat myslet na to jídlo.
  34. pij vodu s citronem pomůže to urychlit spalování tuků
  35. zelený čaj není jen prostředek proti stárnutí ale jeho pití ti pomůže spálit o asi 110 kcal za den.
  36. strávit hodně času na pro-ana stránkách, nebo pročítáním thinspiration nebo si udělej svou vlastní thinspiration
  37. pro zeštíhlení břicha před spaním udělej pár sklapovaček. Budeš se cítit unavená ne hladová.
  38. nosit gumičku kolem zápěstí a puknout jí při pomyšlení na jídlo. Budete cvičit samy sebe ne přemýšlení o jedení
  39. pořádně vše okořeň zaměstná to vaše chuťové buňky nebudou pak pátrat po něčem uspokojivějším jako je třeba čokoláda
  40. pij ledovou vodu tělo zahříváním vody spálí 40kcal
  41. voda taky pomáhá utišit kručení břicha. A navíc pročisťuje organismus.
  42. pokud si náchylná na záchvaty přejídání tak si kupuj jídlo jen pro sebe opravdu minimum.
  43. mysli na to jak by to jídlo vypadalo ve tvém žaludku po tom co ho spolkneš….snad tě to odradí
  44. po 18 hodině už nejez
  45. vyfotografuj se ve spodním prádle a pokaždé když budeš chtít hřešit tak ji vytáhni
  46. při sezení ve škole se stále hýbej spálíš za den víc kalorií !!!!!!!
  47. rychlé občerstvení: největší hnus co existuje a nejlíp uděláš když se tomu velkým obloukem vyhneš
  48. sprchuj se pod studenou sprchou spálíš o 10% kalorií víc
  49. denně jíst jen jedno jídlo a krájet si ho na malinké kousíčky
  50. jez na malém talířku a čajovou lžičkou bude to trvat dýl
  51. pokud je někde v okolí na stole třeba něco sladkého tak to ukliď a nebo sama sebe někam daleko od jídla
  52. pokud si jedla před spaním tak se ujisti že budeš spát na levém boku urychluje to spalování. Tělo tak může absorbovat tuk z jídla pryč. Ale neměla bys jíst před spaním.
  53. pij mnoho vody přinejmenším 8 sklenic vody. Voda zrychluje váš metabolismus.

Ana

15. srpna 2008 v 14:42 | Next!nka |  *Tips and tricks*
  • -Mezi každým soustem pokládejte vidličku
  • -Žvýkejte sousto dokud se samo nerozpustí v puse
  • -Mezi sousty pijte (dříve se budete cítit plní)
  • -Nejezte po 7mé hodině večer!
  • -Pokud máte možnost, jezte nazí před zrcadlem
  • -Pokud máte neodbytný pocit hladu, zkuste si dát sousto do pusy a pak jej vyplivněte
  • -Tělo ošálíte i tím, že sníte kostky ledu (tělo si bude myslet, že přijalo nějakou potravu)
  • -Pokud vám začne hlasitě kručet v břiše, mírně se do něj bouchněte, přestane to
  • -Pijte hodně vody
  • -Pokud každou hodinu vypijete jednu sklenici vody, budete se cítit plní
  • -Když budete mít hlad, zkuste se napít (hlad je převlečená žízeň)
  • -Určete si svůj vlastní cíl, nejprve nějaký nižší tak, aby vás motivoval. Pozor ať není ten cíl v dané chvíli nereálný, to by bylo demotivující.
  • -Udělejte si svůj thinspirační deníček, kam si nalepte obrázky svých oblíbených hvězd, napište si tam své cíle a ANA hesla. Kdykoli se budete cítit zle, podívejte se do něj a vrátí se vám chuť nejíst.
  • -Udělejte si jednoduchá pravidla, třeba že budete žvýkat každé sousto 37x předtím, než je spolknete, nebo že nebudete jíst do ani po určité hodině. Pomůže vám to udržet si kontrolu nad jídlem.
  • -Když budete mít ukrutnou chuť jíst, řekněte si čokoláda...otočte se a počítejte do sta. Myslíte si, že ještě pořád budete chtít ty odporné kalorie ve svém těle?
  • -Když budete chtít jíst, nalakujte si nehty ;)
  • -Čistěte si zuby, nebudete chtít míchat chuť zubní pasty s jídlem..
  • -Když budete cítit, že to nezvládnete, jděte se projít.
  • -Zapisujte si, co všechno jste snědli.

Motta

15. srpna 2008 v 14:40 | Next!nka |  *Tips and tricks*
  • Tohle není dieta, ale životní styl.
  • Nevzdávejte se toho, co chcete nejvíce, jen proto, co byste chtěli zrovna teď.
  • Nech mě, abych byla prázdná a lehká a možná dnes v noci najdu klid.
  • Někdy se cítíte unavení a slabí. Když jste slabí, chtěli byste to prostě vzdát. Ale musíte v sobě hledat, najít tu vnitřní sílu a prostě to ze sebe dostat a získát zpět vaši motivaci, nesmíte být "ten, kdo utíká", ať se děje cokoliv.
  • V tomhle životě jsme se dostali už dost daleko na to, abychom poslouchali příkazy od kousku sušenky
  • Mozkové buňky vznikají a odumírají, ale tukové buňky zůstávají navždy.
  • Jedna ze záhad života je, jak může žena z kilogramu krabice čokolády přibrat 2,5kg.
  • Thin je in.
  • Chutě jsou jenom pocity.
  • Hubená je pěkná, ale hubenější je perfektní.
  • Štíhlost je navždy.
  • Pokaždé když říkáš "Ne, díky" jídlu, říkáš "Ano, prosím" štíhlosti.
  • Hlad bolí, ale hladovění funguje.
  • Jídlo vás jen brzdí od vašeho úspěchu.
  • Šťastný nebo smutný, bohatý nebo chudý, nejlepší je být hubený.
  • Hubenost je dovednost.
  • Je jídlo důležitější než vaše zdraví, váš vzhled, kvalita vašeho života??
  • Co je dneska v puse je od zítřka v pase!
  • Kalorie vás neudělají šťastnou.
  • Nedám si první malý kousek, už s tím nezačnu, a tak nemám problém.
  • Zůstaň co nejdéle vzhůru. Když spíš, nespálíš žádné kalorie.
  • Čím víc mi dají, tím míň toho snim.
  • Uvnitř každé z nás je hubená bytůstka snažící se dostat ven, ale až moc ji vyčerpáme pár kousky čokoládového dortu.
  • Chceš jídlo? Podívej se na ty STEHNA!
  • Jediná svoboda, která nám zbyla, je svoboda hladovět.
  • Kosti definují, kdo opravdu jsme, tak je ukažte.
  • Vážně chceš vážit tolik po zbytek svého života!?!?
  • Podléhání jídlu ukazuje slabost, buď silná a budeš lepší než kdokoliv jiný.
  • Stravování špatnými jídly mi pomohlo nabrat váhu.
  • Jez míň, važ míň.
  • Jídlo je jediné, čeho se musíme vzdát.
  • Požádej mě, abych ti ukázala dokonalost, a já ti ukážu štíhlou holku.
  • Hladovění není bolest, je to lék.
  • Jez abys žila, nežij abys jedla.

Mluvím pravdu...

15. srpna 2008 v 14:40 | Next!nka |  *Tips and tricks*
Přála sis mě. To jsi ještě nevěděla jaká jsem, co ti způsobím. Tisíce dívek si mě v této dnešní době přeje, vidí jen to zvenčí… Oh, jak jsou slepé, jak jsou naivní. Co chtěly, budou mít. Ze začátku tě budu trápit, budu se radovat z každé slzy co uroníš nad čokoládou co jsi zase snědla. Po čase se vzchopíš a já budu silnější. Dodám ti odvahu k novým věcem, poprvé si po tom hnusném tučném jídle strčíš prst do krku, poprvé budeš jíst nahá před zrcadlem a budeš si říkat jak jsi tlustá, poprvé půjdeš v noci běhat… Každý shozený kilogram tě bude těšit, po čase si budeš říkat, proč sis mě přála, vždyť všechno zvládáš i beze mě. Jenže já už budu dávno silnější než tvoje pravé já. Přestaneš si věřit a začneš se uzavírat před světem, který ti bude jen vyčítat jak vypadáš. Dřív ti říkali jakou máš krásnou postavu - a lhali ti , teď tvrdí jak jsi vychrtlá - a zase lžou! Jen já ti popravdě opovím ta to jak vypadáš. Jsi tlustá! Tlustá jak bečka sádla! Všechna shozená kila zase nabereš, tak přestaň jíst úplně! To je to po čem toužíme obě! Bojím se… Jedu s tebou v sanitce a slyším doktory, kteří říkají že jsi podvyživená. Co když tě zachrání a mě vyženou?! Ne, nevyženou…umíráš a já jsem spokojená. Vyždímala jsem tě do morku kostí. Máš co jsi chtěla!!! Ty i ta zhrzená dnešní společnost…

Miluju...

15. srpna 2008 v 14:25 | Next!nka |  *Tips and tricks*
1. Miluju ten pocit, být křehká a jemná.
2. Všechno vždy dotáhnu do konce (a někdy i více).
3. V obchodě nejsem zvyklá, aby mi nějaké šaty nebyly.
4. Miluju čtení váhy, když čísla jdou dolů.
5. Nosím stále mojí termosku se zeleným čajem, oproti ostatním, co mají stále chipsy a sušenky ve škole.
6. Ráda se oblékám do velkých svetrů.
7. Miluju nošení mého červeného Ana náramku, cítím se tak lepší.
8. Ráda se dotýkám nově vyčnívajících kostí.
9. Miluju pocit mít kontrolu nad jídlem a příjmem.
10. Miluju skutečnost, že ztrácím na váze.

Dieta modelek

15. srpna 2008 v 14:23 | Next!nka |  Diets ♥
Dieta modelek je intenzívní dieta, trvající pouhé tři dny. Dieta modelek je velmi populární právě mezi modelkami, ale také mezi politiky a známými osobnostmi, které potřebují ve velmi krátké době zhubnout. Původně pochází dieta modelek z Hollywoodu, proto se jí také říká Hollywoodská dieta.
Díky dietě modelek zhubnete až 3 kila během 3 dní a zároveň se díky ní tělo pročistí. Dieta modelek je založena na tom, že po celé tři dny jíte pouze ovoce v přesně daném množství a pořadí. Vybrané ovoce totiž obsahuje velké množství enzymů, které podporují látkovou výměnu a trávení. Kromě enzymů obsahuje toto ovoce také poměrně hodně dalších vitaminů a minerálů, které látkovou výměnu ještě zlepšují.
Dieta modelek - jídelníček:

1. den

  • snídaně: 250g čerstvého ananasu
  • svačina: 250g čerstvého ananasu
  • oběd: 1 banán
  • svačina: 250g čerstvého ananasu
  • večeře: 1 banán

2. den

  • snídaně: 3 kivi
  • svačina: 100g hroznového vína
  • oběd: 4 kivi
  • svačina: 100g hroznového vína
  • večeře: 3 kivi

3. den

  • snídaně: 200g hroznového vína
  • svačina: 200g ananasu
  • oběd: 4 kivi
  • svačina: 100g ananasu
  • večeře: 100g hroznového vína a 2 kivi
Dieta modelek - zásady
  • je důležité dodržet předepsaný jídelníček a ovoce nekombinovat. Účinky enzymů by se pak mohly vzájemně rušit
  • dieta modelek přikazuje dostatečný pitný režim - minimálně 2 litry neslazených ovocných nebo bylinných čajů nebo vody s citronem

Dieta modelek pod lupou

Aniž byste museli být odborníci na výživu, na první pohled je vám asi zřejmé, že dieta modelek není nic, co by našemu tělu z dlouhodobého hlediska nějak prospělo. Pokud je tedy pro vás dieta modelek neodolatelné pokušení, určitě ji nedržte déle než předepsané 3 dny a rozhodně ne častěji než jednou do měsíce.

Proč je dieta modelek špatná?

Dieta modelek sice dodá vašemu tělu dostatek vitaminu C, hořčíku i vápníku, ale katastrofálně málo ostatních důležitých živin, zejména bílkovin a nenasycených mastných kyselin. Dieta modelek má ještě jednu nevýhodu - díky vysokému obsahu cukru a ovocných kyselin budete mít opravdu veliký hlad. U někoho se může objevit také alergická reakce na bromelain obsažený v ananasu.
/* <![CDATA[ */ var bbs=screen,bbn=navigator,bbh;bbh='&ubl='+bbn.browserLanguage+'&ucc='+bbn.cpuClass+'&ucd='+bbs.colorDepth+'&uce='+bbn.cookieEnabled+'&udx='+bbs.deviceXDPI+'&udy='+bbs.deviceYDPI+'&usl='+bbn.systemLanguage+'&uje='+bbn.javaEnabled()+'&uah='+bbs.availHeight+'&uaw='+bbs.availWidth+'&ubd='+bbs.bufferDepth+'&uhe='+bbs.height+'&ulx='+bbs.logicalXDPI+'&uly='+bbs.logicalYDPI+'&use='+bbs.fontSmoothingEnabled+'&uto='+(new Date()).getTimezoneOffset()+'&uti='+(new Date()).getTime()+'&uui='+bbs.updateInterval+'&uul='+bbn.userLanguage+'&uwi='+bbs.width; if(typeof(bburlparam)=='string') { bbh+='&'+bburlparam; } if(typeof(bbkeywords)=='string') { bbh+='&keywords='+escape(bbkeywords); } document.write("<scr"+"ipt language='JavaScript' charset='windows-1250' type='text/javascript' src='http://go.cz.bbelements.com/please/showit/2444/2/3/7/?typkodu=js"+bbh+"&alttext=0&border=0&bust="+Math.random()+"&target=_blank'><"+"\/scr"+"ipt>"); /* ]]> */

Za 14dní 9kg dole?!

15. srpna 2008 v 14:23 | Next!nka |  Diets ♥
Kromě surovin potřebujete kuchynskou váhu a hodinky.Týdenní jídelníček se 2x za sebou opakuje ( kromě 1. dne ), vedle přesné váhy jídla musíte přesně dodržovat čas konzumace jídel. odměnou vám bude až 9kg dole.